044 209 91 25 079 869 90 44
Merkliste
Die Merkliste ist leer.
Der Warenkorb ist leer.
Kostenloser Versand möglich
Kostenloser Versand möglich
Bitte warten - die Druckansicht der Seite wird vorbereitet.
Der Druckdialog öffnet sich, sobald die Seite vollständig geladen wurde.
Sollte die Druckvorschau unvollständig sein, bitte schliessen und "Erneut drucken" wählen.
Learning Morality, Inequalities, and Faith
ISBN/GTIN

Learning Morality, Inequalities, and Faith

Christian and Muslim Schools in Tanzania
BuchKartoniert, Paperback
Verkaufsrang4913inGeschichte
CHF54.90

Beschreibung

Looking at Christian and Muslim schools in urban Tanzania, this book explores how transformations in the country's educational sector, and students', parents' and teachers' quests for a "good life" in the neoliberal context, have affected their school and professional trajectories.
Weitere Beschreibungen

Details

ISBN/GTIN978-1-009-07797-2
ProduktartBuch
EinbandKartoniert, Paperback
ErscheinungslandVereinigtes Königreich
Erscheinungsdatum30.06.2024
SpracheEnglisch
IllustrationenWorked examples or Exercises
Artikel-Nr.51330698
KatalogBuchzentrum
Datenquelle-Nr.46232494
WarengruppeGeschichte
Weitere Details

Reihe

Über den/die AutorIn

Hansjörg Dilger is Professor of Social and Cultural Anthropology at Freie Universität Berlin. His research interests include the anthropology of religion and religious diversity, critical medical anthropology, and the study of global and transnational processes. He is co-editor of Affective Trajectories: Religion and Emotion in African Cityscapes (2020).